AliExpress.com – оптово-роздрібний гіпермаркет, який сміливо можна назвати китайським Amazon'ом. AliExpress заснований компанією Alibaba Group в 2010 і на даний момент цей торговий майданчик дає можливість китайським ритейлерам реалізовувати свою продукцію по всьому світу, а мільйони покупців по всьому світу віддали свою перевагу цьому магазину бо, тут всі працюють за схемою Escrow - продавець отримує гроші тільки тоді, коли покупець підтвердить отримання товару та його відповідність опису - такий варіант працює не гірше всім відомого PayPal. У сайту є своя платіжна система, тому для покупки на ньому досить мати карту Visa, реєструватися на Paypal зовсім не обов'язково.
У відмінності від TinyDeal, при покупці декількох товарів на Aliexpress, до вас прийде кілька посилок (звичайно, якщо ви не замовляли товар одного виду), так як ви купуєте, найчастіше, у декількох продавців. Величезну увагу варто звернути на рейтинг продавця.
Хоча магазин досить молодий в порівнянні з конкурентами, у тому числі DHgate, - Aliexpress швидко набирає популярність серед покупців. На відміну від LightInTheBox.com, Aliexpress.com самостійно не продає продукцію. Замість цього він "продає послуги". На перший погляд, сайт не стягує у продавців або покупців плати за послуги. Але насправді комісії вже додані в ціни на продукцію встановлені продавцями, і вони, як правило, дуже невеликі.
Оплата покупця йде спочатку на рахунок компанії. Потім, після того як покупець підтверджує отримання товарів, платформа звільняє оплату для продавця. Відповідно до цієї процедури захисту платежів, у разі суперечок між двома сторонами, торгова платформа вирішить спір на основі доказів, представлених обома сторонами.
У разі, якщо покупець не отримав замовлення, або отримане замовлення не відповідає опису, чи товар пошкоджений з вини продавця, Aliexpress не буде переводити коштів продавцям, а поверне гроші покупцеві.
Теми про шахрайство в Aliexpress досить широко обговорюються в Інтернеті. Однак, обслуговування клієнтів лише мала частина всіх скарг на платформі. Більшість скарг вказують на конкретних продавців, а не сам сайт. Покупці повинні остерігатися і розуміти, що не всі постачальники є надійними. Щоб уникнути крадіжки грошей через нечесні угоди, ви повинні перевірити продавця на надійність і довіру. Зокрема, потрібно оцінити відгуки клієнтів, постачальників і рівень транзакцій. Крім того, не забудьте зберегти всі записи зв'язку між вами і продавцем як доказ у разі скарги.
Якщо ви випадково зіштовхнетеся з шахрайством - не підтверджуйте оплату і відкрийте скаргу в потрібний термін, - обидві ці функції можна знайти у вашому обліковому записі. Після відкриття скарги, співробітники сайту будуть тримати гроші, поки проблема не буде вирішена. Однак, процедура вирішення скарги може зайняти багато часу.
Всі Коментарі (20)